8 apr. 2006

Tidningsnoja

Fikade med hopplösa barn i eftermiddags för att maken skulle få sova två timmar och kurera lite influensa (jag fick sova i morse). Barnen var bara gnälliga och gick inte ens att muta med muffins och med huvudvärk, snörvel och allmän trötthet fiock jag tillslut muta mig själv med två nya tidningar för att orka. Cap & Design: Första nummret på några år inhandlat - undrans om den fortfarande är läsvärd, och när jag ska orka läsa den Practical Web Design: Ingen aning om vad det är, men man fick en CD på köpet, och eftersom jag sitter och försöker knö ihop något till makens företag kände jag att jag behövde lite inspiration. Family living: För två dagar sen köpte jag också ett nummer, och har inte orkat mer än snegla i det (men blogga lite orkar jag uppenbarligen). Verkar OK, men inget jag kommer att prenumerera på. Näe, nu ska jag se om jag orkar göra en kopp te och bläddra lite tidning innan jag slocknar för kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar