20 okt. 2006

Undrande

Skrev jag blaha här för tre dagar sen? Uppenbarligen måste jag ha gjort det. Är förkyld, trött och har massor att göra med struliga småbarn, skola och att flytta över mina bloggar till min egen hemsida. Äntligen har jag tagit tag i hemsidorna igen, men det tar sin lilla tid. CURIOUS börjar komma upp och middagsbloggen har flyttat dit. LITEN kämpar jag fortfarande med, bland annat eftersom det knappast är en barnlek att importera blogginlägg från blogger till textpattern (ska jag vara ärlig är det mest maken som har stått för kämpandet - det är lite för komplicerat för mig...) Den här bloggen är det tänkt att den till största delen ska flytta till LITEN som ska fyllas med det som rör barnen samt egna tankar, CURIOUS blir nog lite mer "opersonlig". :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar