7 dec. 2005

Julklappar

Nu är i stort sett alla julklappar klara, vissa är det svårt att hitta den perfekta presenten till, men jag tror att de sista knepiga nötterna är knäckta i alla fall. Julklapssväskorna är fulla och det som jag tycker är nästan lika roligt som att försöka klura ut en rolig present tar vid - inslagningen. Jag ska nog börja genast. Det blir nog inte riktigt lika mycket tid som tidigare år till att göra fantasifulla paket, och att tillverka egna etiketter har jag helt slopat i år - när skulle jag hinna det - men lite kul med snören och papper tänker jag unna mig i alla fall. Om någon släkting fortfarande undrar så finns barnens önskelista här. Jag ock maken önskar oss mest tid, besök, och en eller två nya teflonpannor till köket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar