12 juni 2006

Planering

Så, det kanske är dags att börja skriva listor - känns som om det är en miljon saker som ska hinnas med. Dessutom har jag anmält mig till en distanssommar kurs på Linköpings universitet. Har man redan massor att göra får man väl se till att man får ännu mindre tid kvar att sova på. Skulle så klart kunna lägga ned bloggen, men det och bokläsandet är min enda riktiga egentid som jag inte gärna naggar i kanterna. Någon timme då och då för mig själv på vkällarna krävs för att jag ska förbli vid sunda vätskor. Lite socialt liv ska hinnas med också. Måste komma hiåg att ringa kusinen och tacka ja till inbjudan till deras dotters kalas. Vill hinna träffa J innan vi far iväg på sommarsaker - det är så välgörande med en tjejkväll på tu man hand, en öl eller tre och någon som känner en sen 15 år tillbaka och alltid finns där i bakgrunden även om hennes tre och mina två småttingar gör att det blir allt för sällan mellan gångerna vi hinner ses. K & S ska också ringas, men det är tveksamt om jag verkligen lyckas planera in ngt med dem. Ska ju hinna umgås med maken och barnen också, när vi har blivit friska vill säga... Just j... tur att jag slängde ett getöga på kalendern, ska ju till BVC med D i morgon, och H ska ut med sin (vår) kompis J på onsdag kväll. På fredag har jag en jobbgrej, på lördag ev en picnic o.s.v. Jag hade dessutom tänkt hinna med lite lyx och flärd och äntligen utnyttja presentkortet på Sthlm Day Spa jag fick av älsklingen i juklapp FÖRRA julen. Och kanske att vi skulle hinna utnyttja våra footdeluxe couples presentkort på Sturebadet som vi fick av älsklingens syster med man samma jul.... Shoppa också - grejor inför resan, eller i alla fall solskyddskläder till barnen, sandeler till minst och mig, tvättmedel och lite sånt. (Kommer inte skatteåterbäringen snart? den behövs.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar