3 sep. 2006

mjau

Jag har blivit med katt igen. Nå inte på riktigt, men i torsdags trodde jag att jag skulle hämta Olvier på dagis men kom hem med katten Maja. Dante förvandlades raskt till Baloo, och jag har sen dess haft två små katter här hemma till och från. Förvandlingen syns genom att Oliver sätter på sig en snusnäsduk på huvudet och Dante raskt springer och hämtar en grön mössa i mösslådan i hallen. Båda katterna är rysligt kelena så det är en rätt mysig förvandlig även om det stundom blir väl mycket jamanden. Maja är dessutom en flickkatt, så eftersom hon inte har snopp måste hon ju sittkissa...

2 kommentarer:

  1. Hej,
    jag e nyfiken på en Mutsy 4 Rider och har postat lite frågor i kommentaren till ditt inlägg när vagnen var ny (Maj). Nu blev jag osäker på om du skulle upptäcka kommentarer till så gamla inlägg så för att gardera mig så lägger jag en liten blänkare här... :-)
    mvh
    Mia

    SvaraRadera
  2. hade nog knappast upptäckt kommentarerna, ska kika på dessa och svara med ett inlägg här...
    // Lotta

    SvaraRadera