6 sep. 2006

Startsida

Jag har länge haft en blanksida som startsida i firefox, men efter att ha hittat denna sida som samlar alla ens viktiga informationskanaler så är inte min startsida längre blank. Fiffigt för min del att kunna ha den info jag oftast utnyttjar samlad på en sida med hjälp av bla rss-flöden. På så sätt slipper jag också bläddra runt för att se om någon av mina favoritbloggar har uppdaterat sen jag kikade sist, och kan med en gång se vad som har hänt på webbdesignkursen jag påbörjade i somras (men som sen fick vila två månader för att nu återupptas) hur vädret ska vara de närmaste dagarna (väsentligt för en småbarnsförälder när det gäller att veta vilka dagiskläder mås måste tvättas och hinna torka) Dock hittade jag nästan samtidigt ett alternativ som jag inte har hunnit titta på ännu, kanske är den ännu bättre, jag får se, är den det så byter jag nog och rapporterar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar