28 jan. 2006

Sjuklingar

För egen del har medicinen börjat verka och jag kan åter igen både äta och prata utan större problem, inte mer än vanligt då ;) Däremot har båda ungarna insjuknat i gud vet vad... feber snor, hosta, dålig mage etc. Absolut ingen nattsömn för någon av oss de senaste två nätterna, ändå bjuder vi över folk på middag, och sen sitter jag och bloggar när hjärnan säger "GÅ OCH LÄGG DIG MÄNNISKA!" ...men, jag vill ju ha ett liv också, eller vad man nu ska kalla det? Jag bloggar alltså är jag??? Snarare vill jag göra något för mig, och ta ett bad eller läsa en bok orkar jag inte, TVn skulle orsaka totalkoma med en gång, blogga är alltså perfekt, men snart ska även jag sussa.

1 kommentar:

  1. Stackare, skönt att medecinen börjar göra verkan.

    Lider av samma fenomen själv, säger varje morgon att jag måste gå och lägga mig tidigt ändå sitter jag och bloggar/surfar fram till 23 tiden (minst) Nehej, nu får jag allt gå och lägga mig.

    Krya på er.

    SvaraRadera